Varma ridpass

Hej och hå!

Igår red jag Escada på utebanan. Skrittade först ut en sväng för att värma upp och sen blev det mer jobb på banan. Skitfin var hon verkligen. Tror att det blev bättre nu när hon har fått ta det lugnt nån vecka. Hon är mer lyhörd och inte alls lika stark. Galopperade över en bom och jag kan säga att hon var mer än övertaggad, haha. Ska hoppa lite i slutet av veckan.

Idag red jag nere på flisen i solnedgången, hur mysigt somhelst! Och även idag var hon jättefin. Hon brukar vara lite tittig därnere och så, men idag fokuserade hon verkligen på vad hon skulle göra. Dock höll jag på att svettas ihjäl eftersom att jag hade både tjocktröja, säkerhetsväst OCH min varma Kingslandjacka. Men får skylla mig själv, frös ju faktiskt när jag red iväg :)


Saknar snön lite faktiskt, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0