min utrustning - schabraken

Här kommer altså schabraken, wiho! Använder alla ungefär lika mycket. Eller nej, nu ljög jag. Gillar varken Whitaker-schabraken eller GlenGordon.
- Schockemöhle for the win

Whitaker, marinblå, 299:-
(lite smutsigt på bilden men jag red me de idag..)



Whitaker, rött, 299:-. Ett impulsköp helt enkelt!



Jacson, typ 220:-. Använder inte så ofta.



GlenGordon, hmm tror de kostade typ 450:-. Tänkt att va ett tävlingschabrak, men eftersom det gick åt pipsvängen första tävlingen jag hade det så användes det inte på typ några månader, men nu går det bättre när jag har det. Haha, jag vet jag e störd



Schockemöhle, marinblå, 449:- kommer inte ihåg när eller vart jag köpte det, men.. FAVORITSCHABRAKET helt klart. Används flitigt och är typ helt urtvättat, haha. Har det oxå när jag tävlar. Eller kan inte ha de längre eftersom vi blir sponsrade numera, men endå. Det är bäst <3

¨

Schockemöhle, beige, 449:- köptes i Falsterbo. Oxå favortischabrak. Älskar verkligen dom här schabraken!



Har även en del märkeslösa schabrak som jag använder typ aldrig.. Därför inte så interessant
Och som ni ser så klipper jag alltid av stropparna som man sätter i sadelgjorden där uppe. Tycker bara att dom e ivägen + att det tar massa extra tid att sätta i varje gång osm man byter schabrak, vilket jag gör varje dag. + att dom bara korvar sig när man tvättar dom!

Någon som har likadana schabrak som oxå tycker som jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0