Längesen ju!

Hejsan hoppsan!

Har inte bloggat på ett tag för jag har haft fullt upp med massa saker. Men nu tänkte jag börja lite smått igen. Har hänt en del saker sen jag skrev sist.

Escada har flyttat från Berga till Stavs Travcamp som ligger ca 5 min moppeåkande härifrån vilket är jättesmidigt då jag kommer bo kvar på skolan ett par veckor till. Hon trivs jättebra och är snäll. Det är jätteskönt att allt funkar mellan hon och dem som jobbar där och så, hon kan ju va lite knepig med människor hon inte känner, men hittills har det somsagt gått utmärkt. Allt ingår i hyran så slipper stalltjänst ett tag, haha. Behöver inte heller mocka och fixa höpåsar vilket är ganska skönt :)



Hmm.. I skolan har väl allt gått bra. För ca två veckor sen kom en ny häst till travstallet, Blacksmith Lady. Provade att rida henne i ett par dagar när hon hade kommit och jävlar vilken häst säger jag bara. Hon kommer passa perfekt till skolan! Hon är lagom storlek, gudomligt snäll och väldigt stabil. Och hennes steg är outstandning :D Väldigt trevlig häst!



På den senaste hästövningen som va i fredags hade jag älsklings Chippen. Vi skulle köra/rida fort på rakan, wiho. Men tyvärr blev det bara några varv på flisen för mig och Chippen. Mitt knä är typ trasigt så det pallade inte. Väldigt tråkigt :( Men ändå, fick ändå rida min lilla favorit så det gjorde mig glad iallafall ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0