Kaos..

Hej och hå. Väldigt uppochnervänd dag må jag säga. Grovfoderkurs på dagen och jag har inte gjort så mycket. Eller jo, glidit runt lite överallt, men inte gjort så mycke nytta, haha. Ska snart åka till stallet och hoppas på att hästen inte har gjort lerinpackning som igår, så att det blir ett ridpass :) Igår blev det alltså ett bad istället för Escadas del, hehe.

Nu på eftermiddan så åkte jag "akut" in till ögonsjukhuset. Blev VIP (haha) och gick före alla andra. Ska dit imorgon bitti igen, kult.. Kanske blir blind på högerögat, inte så bra.. Sen har jag bara en grej till å säga och de e att the phone house är cepe. Tjohej!

Går inte att ladda upp en bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0