jag älskar dig


It's something unpredictable, but in the end it's right.
I hope you have the time of your life.



Ibland tänker jag på hur det kunde ha blivit. Vad hade hänt dig om du inte blev min? Vart hade du varit och hur hade du mått? Vet inte ens om jag vill veta svaren egentligen.. Huvudsaken för mig är att du mår bra, det är det absolut viktigaste för mig. Och du vet att jag gör allt för dig, min fina fina. Många sömnlösa nätter och tårar som runnit. Men ingenting är omöjligt. Inte om man har viljan och modet att kämpa för det som betyder mer än något annat. Jag är så himla glad över att jag kunde ge dig chansen till att bli lyckligare, och ingen mår så bra som jag när jag ser hur bra du mår.
Du kommer alltid vara min. Min fina Rundāle




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0