Imorgon är det SOMMARLOV!!

Eller njaa, inte för mig då, haha. Visst, vi har skolavslutning imorgon men eftersom jag går häst/jord så valde jag till en grovfodekurs som började idag (dock börjar jag på onsdag). Så jag kommer gå i skolan i 2 veckor till och ha APU. Det kommer bli jätteroligt faktiskt!

Runt midsommar kommer Escada flytta till Värmdö och gå på sommarbete där. Så himla skönt för henne. Hon har aldrig (vad jag vet) gått på sommarbete förut. Eller jo, säkert när hon va föl och så men det var ju i Lettland då, så har ingen koll på det. Men hursomhelst så kommer jag fortfarane rida henne lite under sommaren, men inga långa ridpass på banan utan mest ut i skogen och lattja. Precis som sommaren ska va. Åh längtar jättemycket dit, hihi :) Hagen är jättestor och mysig med öppna ytor och sen massa skog oxå. Vill att det ska bli midsommar nuuu!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0