Sitter här och äter frukooost!

Godmorgon.

Kom tillbax från stallet för en stund sen och nu sitter jag på mitt rum och äter frukost. Morgonen gick bra men lite segt. Vi var så himla trötta, haha. Ska sova om en stund tänkte jag faktiskt.

I eftermiddag ska jag rida min häst. Blir nog ett pass i ridhuset, det var länge sen :) Tanken var att hoppa idag, men vi båda är nog för trötta för det. Blir ett hoppass i veckan istället innan tävlingen på lördag. Btw så är det öppethus idag oxå här på Berga. Så jag orkar inte rida på dagen när det är massa folk här och så. Hon får helt enkelt busa runt i hagen med Didden tills i eftermiddag, något som hon tycker är roligt!



Glömde säga att hovslagren var här igår och verkade. Det gick helt okej bra. Hon var lite jobbig med bak så han ska komma ut i veckan igen och fixa det. Hon brukar alltid bli lite trottsig när hon får gå in från hagen mitt på dagen, som hon då gjorde igår. Haha, fina knäpphäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0