Seg dag må jag säga

Gick och la mig efter att jag ätit frukost. Sov fram till lunch då jag gick ner till stallet, tog in en häst och lunchade sen alla. Efter et har det verkligen inte hänt något alls. Funderade på att sova lite till men då skulle jag säkert inte orka gå upp till intaget, haha. Har iallafall åkt till vh och köpt lite snask och lämnat tillaka filmen som vi hyrde igår. Direkt när jag kom tillbax till gården så tog jag in hästarna, täckade av och gick ut och fotade Escada litegrann. Dock suger ju iPhone-kameran ganska rejält, men några bilder blev det iallafall. Dock kommer dom i ett annat inlägg.
Ska pallra mig ner till stallet om en timme ungefär och rida hästen. I ridhuset. Ska jobba med galoppen. Hoppas det går som jag har tänkt mig :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0