Ge mig sommar!



"Kan ju säga att humöret är på topp efter stallet. Gick upp till rummet och bytte om innan jag gick ut och satte mig på gräset utanför barackerna och snackade i telefon i typ en timme. Så jävla mysigt. Solnedgång och allt. Nu är det fan sommar!"

Skrev det här några dagar innan skolavslutningen. Kommer ihåg det som igår. Shit. Då var livet typ perfekt. Just precis då. Och inte fan visste jag att sommaren skulle förändra mitt liv. Helt galet.
Har suttit och kollat igenom bilder från sommaren, och lyssnat på massa låtar som bara får mig att minnas. Så jävla underbart sommarlov. Bra från början till slut. Shit fan, ge mig sommar igen!

Btw, vill ni se lite ovisade bilder från sommarlovet?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0