Flummig stalltjänstmorgon

Var så himla trött när jag vaknade imorse. Orkade verkligen inte gå upp ur sängen. Men måste man så måste man. Traskade ner till stallet och hittade en ponny mitt i stallgången... Jag som stängde boxarna noga igår och gick och kollade så att alla var stängda (?). Men jaja, hon kan inte ha varit lös så länge för det var inte mycket som var uppkäkat, hehe. Hursomhelst så fodrade vi, täckade, släppte ut i hagen osv. Mockade oxå i bra tempo. Men sen gick det utför tror jag. Vi lyssnade på radion och jämförde låtar från förr och nu. HAHA. Helt sjukt ju. Vafan sjunger människor om nuförtiden xD Jeje, tog en frukostpaus i Caminas box innan vi fortsatte med att göra höpåsar i segt tempo. Sen blev vi klara med stallet, krattade utanför och snyggade till vid höet. Guldstjärna till oss! :D



En av våra jämförelser. Så jävla flummiga vi e <3

Ska snart åka till stan och sen köpa nya ridstövlar. Hoppas de finns i min storlek nu bara. Annars vet jag inte vad jag ska göre.. Sen blire att komma tillbax, ta in hästarna och sen rida en stund. Vet inte hur eller vad eller när men det bestämmer jag mig nog för lite senare. Imorgon är det sista stalltjänstmorgonen, wiho! Kram


Kommentarer
Postat av: Fraaijda

2012-02-12 @ 13:17:52
URL: http://tungeltoken.blogg.se/
Postat av: Fraaijda

för det första, lyckat av mig att kommentera utan att skriva något....



för det andra, ja livet var bäst dååå! jag skulle nästan ge vad som helst för att leva det livet vi levde för ett år sedan!



KRAAAAAAAM

2012-02-12 @ 13:19:15
URL: http://tungeltoken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0