bara lite tankar

Jag blir så trött på människor ibland. Människor som letar fel. Även fast man gör rätt eller åtminstonde försöker göra sitt bästa så hittar dem alltid något att klaga på. Speciellt är det hästmänniskor som beter sig såhär. Och nu pekar jag inte ut någon specifik person och drar inte heller alla över en kant. Men ni som håller på med hästar på ett eller annat sätt kanske känner igen sig i vad jag menar? Stöter på det här ungefär var och varannan dag. Och jag kan erkänna att jag förut bara blev förbannad osv. Men vafan, det går ju för långt nu. Jag orkar inteee. Haha, skrattar åt det istället. För jag tycker synd om dom människor som inte kan ta sig en titt på sigsjälv innan dem uttrycker sig över hur andra är och hur andras hästar är. För jag tror nog att man vet det bäst själv faktiskt. Så folk behöver inte uttrycka sig om saker och ting innan dem vet. Men somsagt, inegn nämnd och jag snackar inte om alla. En trevlig stämning i ett stall är nånting bland det bästa som finns. När man är glad över att gå ner till stallet, inte bara för att man har världens underbaraste häst där som står och väntar, utan också för att man vill umgås med personer & djur som man tycker om. När man hjälps åt och skapar en bra stämning, så trivs ju alla ellerhur?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0